Se där, gratis anlagd gräsmatta. Det är bara att klippa så blir det jättefin gräsmatta för det har jag gjort, men det var vall när jag flyttade hit. Jag skulle bli jätteglad om nå´n bonde skulle plöja upp min tomt och göra en nysådd av vall. Det skall kanske påpekas att när jag flyttade in så var tomten i ett bedrövligt skick så det enda som fanns att göra var att stängsla in hela tomten och släppa ett par hästar lösa. (Jodå, det hände att dom tittade in och hälsade på, det går att ha dom som husdjur och dom är rumsrena.)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.