4 508 läst ·
25 svar
5k läst
25 svar
Bredband2 vilseledande?
JAg ser en fördel med dessa procentuella höjningar och det är att man då får chansen att säga upp det avtal man bundit upp sig på -- innan bindnigstiden löpt ut.
Om fler var vaksamma, alerta och medvetna om sina rättigheter och då sade upp sina avtal skulle de förlora kunder och sluta ändra priser under bindningstiden!!
Vi råkade ut för att Tele2 höjde priset under bindningstiden. Jag blev sur och sade upp avtalet.
Men visst är det sjukt. Varför ha bindningstid om inte priset är fast under bindningstiden?
Om fler var vaksamma, alerta och medvetna om sina rättigheter och då sade upp sina avtal skulle de förlora kunder och sluta ändra priser under bindningstiden!!
Vi råkade ut för att Tele2 höjde priset under bindningstiden. Jag blev sur och sade upp avtalet.
Men visst är det sjukt. Varför ha bindningstid om inte priset är fast under bindningstiden?
Renoverare
· Stockholm
· 20 174 inlägg
Bredband2 är skit. Vi hade Alltele för 115 kronor 1 gigabit, 950 mbit vid test. A3 köpte Alltele, 115 kronor 1 gigabit, 950 mbit vid test. Bredband2 köper A3, 115 kronor, 1 gigabit 860 mbit vid test. De vägrar göra något för de är inom deras felmarginal
Lycka till att märka någon verklighetsgrundad skillnad mellan 960 och 850 MbitAndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 174 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 174 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 174 inlägg
Hur testar du hastigheten?AndersMalmgren skrev:
Redigerat:
Renoverare