Farstatjej90
Ja det fanns ju bara en anledning att låta det stå kvar och det va ju bra att Fastighetsmäklarinpsektionen förstod det också...
 
varför får dom bara varningar hela tiden
 
M maria01 skrev:
varför får dom bara varningar hela tiden
Vad menar du dom skall göra ?

Det finns tre nivåer: Erinran, varning och återkallning av registrering

Det är väl lite väl skarpt att ge en mäklare yrkesförbud för att man publicerat en felaktig annons ? (och mer än så vet vi ju inte att denna mäklare har gjort)

Och tanken är ju att får man flera varningar så kan det sen bli en återkallning av licensen.
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.