Ja, om trappräcket ligger rakt bakom så är det ok enligt vad jag kan se på deras anvisningar.
http://www.contura.se/modeller/c510.asp?c510=teknik&meny=c510
http://www.contura.se/modeller/c510.asp?c510=teknik&meny=c510
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Fritt land, han får göra det som "känns" bäst
Faktum är att jag aldrig fattade att måttskissen var klickbar förens nu...
/Christian
Faktum är att jag aldrig fattade att måttskissen var klickbar förens nu...
/Christian
Självbyggare
· Stockholm
· 8 592 inlägg
Klicka här för att svara
