Hej finns det nån som köpt en kamin därifrån?Och kan säga nåt om den tänkte då på dom där små Filex 5kw och Milano 5kw.Tänkte köpa en sån nu när man flyttat ut pannan.Koka kaffe på och torka upp murstocken.:)

Min svärfar har en "Milano" och jag har en som liknar "Isberg" fast lite "enklare"... köpt där... vad är din fundering?

Njaa bara tänkte ,frågar man den som säljer grejorna så är det ju världens bästa o dom har sålt 30000ex.;) Bättre fråga här bland folk som har använt det ett tag.Funkar den bra?:)

har en milano på glasverandan sedan 2 år. funkar ok. Kan väl inte jämföras med tex morsö eller contura men vad får man för 3000:- ?

Jag är grymt nöjd med min, riktigt effektiv, lätteldad och det bästa av allt... behöver inte rengöra glaset, det sköter den själv :D
Svärfar har sin på en liten glasveranda lika exerg, den upplever jag oxå effektiv men lite mer svåreldad... fast det tror jag beror på annat som typ skorstensläng od.

Okej ja tror på er :) Ringde idag och beställde en Milano! Återkommer när ja har istallerat den:D

Nu har ja iallafall fått hem kaminen Milanon.Ser ut att va jäklig fin med glas och gjutjärnsluckor för den lilla pengen 3100:-:)återstår bara att knacka upp ett hål i murstocken:p

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.