2 811 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Braskamin från A Halvarsson
Hej finns det nån som köpt en kamin därifrån?Och kan säga nåt om den tänkte då på dom där små Filex 5kw och Milano 5kw.Tänkte köpa en sån nu när man flyttat ut pannan.Koka kaffe på och torka upp murstocken.
Jag är grymt nöjd med min, riktigt effektiv, lätteldad och det bästa av allt... behöver inte rengöra glaset, det sköter den själv 
Svärfar har sin på en liten glasveranda lika exerg, den upplever jag oxå effektiv men lite mer svåreldad... fast det tror jag beror på annat som typ skorstensläng od.
Svärfar har sin på en liten glasveranda lika exerg, den upplever jag oxå effektiv men lite mer svåreldad... fast det tror jag beror på annat som typ skorstensläng od.
Klicka här för att svara