Hej,
Jag skulle byta ut nedre värmeelementet i Ikea-ugnen.
När jag öppnade bakluckan såg jag det var sot på kablarna. Ska det vara såhär?
Det verkar också vara ett hål i ugnen och när jag fotade från insidan såg det ut som en termometer? Det i sin tur leds genom ett hål i ugnen. Kan man ha ett hål i ugnen utan tätning?