Håller på att plocka bort min Bacho Minimaster och har en fråga gällande brandisolering av röret från köksfläkten.
Jag kommer att ett skåp där minimastern satt och sätta köksfläkten under den och inser att jag då får ett mellanrum mellan skåp och tak som röret från köksfläkten går igenom, måste det brandisoleras där nu när utrymmet blir dolt ?
Norrl.
 
Självklart ska imkanalen brandisoleras även om den inte syns..hehe  ;D
 
He he, ;)
Jo kanske det lät dumt men jag menade att i skåpet behöver man ju inte isolera så frågan var ju om de lilla utrymmet som bildas mellan skåp och tak behöver brandisoleras, resten genom tak och vind är redan det.
Norrl.
 
Ok, nu hann jag ändå göra det.
Norrl.. (också Sundsvall)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.