daviden skrev:
Vi har satt upp Moelven rough och kvistarna har gulnat ordentligt på ett år.
Jag tycker att du skall höra av dig till Moelven. Jag har pratat med dom och dom har inte fått in några reklamationer och var intresserad av att komma i kontakt med dig.

Enligt Moelven är panelen målad med två lager kvistgulningshämmande grundfärg och ett lager toppfärg.

The Tor skrev:
Jag tycker att du skall höra av dig till Moelven. Jag har pratat med dom och dom har inte fått in några reklamationer och var intresserad av att komma i kontakt med dig.

Enligt Moelven är panelen målad med två lager kvistgulningshämmande grundfärg och ett lager toppfärg.
Jag har den panelen på väggarna hemma och jag har inget att klaga på. Ser likadan ut som när den sattes upp för ett år sedan.

Jag ska ta en bild nästa gång jag är ute i stugan. De gula genomslagen stör mig inte så jag känner inget behov av att reklamera till Moelven. Men om någon riktigt mustig gul fläck fastnar på bild kanske jag ändrar mig.

Jag kan ta en bild också, kanske jag som är okänslig.

Ah, en kvist-shoot-out
:-.)

tallmilan skrev:
Ah, en kvist-shoot-out
:-.)

hahahaha d^_^b

Men byggmax golvet har varken springor eller "rough" yta, snarare tvärt om ...

The Tor skrev:
Nu är innertaket i alla fall på plats. Otroligt smidig (och snyggt) måste jag säga:
[länk]
Snyggt, skulle man kunna få ytterligare en bild som är nära så man ser hur pass grov ytan är ?
(45 graders vinkel i motljus)

:-)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.