Vassare stål är bättre, men fortfarande svårt att fräsa ett så litet stycke över ändträet. Coolt o festool är båda bra, men festool är ej värt mer än cobolot i mina ögon.
Vad är det för trä du använder dig av? Ska du göra många? Kanske slipa kan vara ett alternativ?