Lösvirkesbyggare
· Östergötland
· 177 inlägg
Fick tips om "Active kat" för att minska oset i köket om man har en inbyggnadsugn som inte sitter under fläkt. Det var inget vi hade tänkt på..
Produkter som diskuteras: "fläkt"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Bosch vs. Siemens = samma samma, med vissa små modifikationer.. som någon skrev tidigare "marketing by labeling".. 
Så här i efterhand är nog det enda jag saknar just utdragsfunktionen,(kan iof köpas till i efterhand).
Inbyggd stektermometer eller ångfunktion, visst om man kommer köra mycket stekar eller bakar mycket så kan ju d vara en funktion, personligen är det för mig mycket lull lull...
Löser det med en extern temp ,samt drap upp ugnen typ 40-50grader extra vid bak och precis innan man ställer in ex brödet så kastar jag in ett glas med vatten.
Så här i efterhand är nog det enda jag saknar just utdragsfunktionen,(kan iof köpas till i efterhand).
Inbyggd stektermometer eller ångfunktion, visst om man kommer köra mycket stekar eller bakar mycket så kan ju d vara en funktion, personligen är det för mig mycket lull lull...
Löser det med en extern temp ,samt drap upp ugnen typ 40-50grader extra vid bak och precis innan man ställer in ex brödet så kastar jag in ett glas med vatten.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 178 inlägg
Ilve har fina breda ugnar. Har en 800-LMP själv som jag är väldigt nöjd med
http://www.italianbrands.se/ilve-gasspisar/prod_LIU.html
http://www.italianbrands.se/ilve-gasspisar/prod_LIU.html
det slutade med att jag satte in en ilve. Fast det blev ingen inbyggnads ugn, jag planerade om och det blev en fristående ilve pd90 med dubbla ugnar. Sjukt bra. Köpte några extra lådor och satte i högskåpet under mikron där jag tänkt sätta ugnen egentligen.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden