44 629 läst ·
410 svar
45k läst
410 svar
BOXER slutar sända via antenn - vad göra....
Medlem
· Stockholm
· 1 587 inlägg
Jag tänker behålla den fjärrkontroll med siffror som jag betalat för.
Den funkar väl ihop med TELE2 Mini-hubb (men inte med deras TV-hubb-2).
Resten kan de gärna ta tillbaka, fast utan extra kostnad för mig.
Den funkar väl ihop med TELE2 Mini-hubb (men inte med deras TV-hubb-2).
Resten kan de gärna ta tillbaka, fast utan extra kostnad för mig.
Hade också deras hub vilken skulle skickas tillbaka efter uppsägningstidens utgång.B Bo Berglund skrev:Ny fråga om Boxer:
Jag bytte från Boxer till TELE2 i april och då var uppsägningstiden sådan att BOXER skulle fortsätta maj månad ut.
Nu är det Juni och jag kollade just min BOXER Mini-hubb och den verkar fortfarande fungera fastän abonnemanget skall vara slut, hur kommer det sig?
Och skall man skicka tillbaka Mini-hubben till dem nu eller är det bara återvinningen som gäller?
Om det nu inte är så att de har glömt funktionen att stänga av den så att den kommer att fortsätta fungera förstås....
Då skulle den ju platsa i sommarstugan.
Hur kan man få rätt på hur det blir utan att sitta i lång telefonkö?
Senare via ChatBot på TELE2-siten:
Det verkar som om man skall ha fått en returfraktsedel för Mini-hubben, men det har inte jag fått i alla fall.
Men den skall återlämnas till Boxer...
Men några fraktdokument såg jag aldrig av så den fick respass till återvinningen.
Medlem
· Stockholm
· 1 587 inlägg
Jag avvaktar väl och ser vad som händer.
När jag bytte till TELE2 så sa de att jag skulle få returinformation i samband med deras leverans men där fanns inget...
Jag tvivlar på att de har en instans hos sig som kan fräscha upp återsända Mini-hubbar så de kan återanvändas till andra kunder....
Fråga 2:
När ditt abonnemang hos Boxer slutade avbröts TV-accessen då? Och i så fall hur länge tog det innan TV försvann på deras Mini.hubb?
När jag bytte till TELE2 så sa de att jag skulle få returinformation i samband med deras leverans men där fanns inget...
Jag tvivlar på att de har en instans hos sig som kan fräscha upp återsända Mini-hubbar så de kan återanvändas till andra kunder....
Fråga 2:
När ditt abonnemang hos Boxer slutade avbröts TV-accessen då? Och i så fall hur länge tog det innan TV försvann på deras Mini.hubb?
Ja den slutade att fungera kort efteråt, exakt hur länge kommer jag inte ihåg, en knapp vecka kanske.
Medlem
· Stockholm
· 1 587 inlägg
Slutade funka 2025-06-05, dvs 5 dagar in på nästa månad.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden