T
Kör bara med Foil Seal Cement Part A/B som jag fäster duken i samt sätter i överlapp och manschetter.

Har testat Foiltac 1C men den föll mig inte i smaken då jag tyckte den torkade för snabbt samt att svårt att få duken att fästa. Fördelen är att det är pulver som man blandar med vatten bara.
 
Om jag kört 5 cm ut på golvet med väggfolien. Sen folien på golvet ovanpå, skippar man remsan i väggvinkel då?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.