Om man kör tätskiktet med 5 cm överlapp ut på golvet, sen folien på golvet över det, skippar man tätskiktsremsan i golv/väggvinkel då?
 
T
R Roobiiiiin skrev:
Om man kör tätskiktet med 5 cm överlapp ut på golvet, sen folien på golvet över det, skippar man tätskiktsremsan i golv/väggvinkel då?
Ja, fast jag brukar låta tätskiktet gå ut 10 cm på golvet och sedan överlappa med golvfolien 5 cm men som sagt ingen remsa behövs.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.