17 576 läst ·
79 svar
18k läst
79 svar
bostadsinvent / Lejonhus
Hallands Nyheter - Hallands lokala nyhetstidning
Ny artikel i tidningen om BOSTADSINVENT........denna gången i Hallands Nyheter!
Går dessutom inte längre att komma in på "Kontakt Personal" på Bostadsinvents hemsida....undrar varför....
Ny artikel i tidningen om BOSTADSINVENT........denna gången i Hallands Nyheter!
Går dessutom inte längre att komma in på "Kontakt Personal" på Bostadsinvents hemsida....undrar varför....
hej hopp jag fick betala 70 000kr för allt jobb dom hade lagt ner på mig
undrar vad de var höja priset på huset lova massa saker sen skita i det ta bort vitvaror och en del andra saker skicka fel ritningar men dom kanse ser de som ett jobb.
Roffa har hjälp till med skriva ett kontrakt så vi ska slippa dom har märkt att roffa får ta mycke skit i från Tony. Tony försöker snacka skit och de är så synd om honom alla är så dumma stackar Tony ( inte ett skit synd om honom tro inte på vad han säger )
Så om jag tänker efter så har Roffa aldrig varit otrevlig mott oss han har försökt att fixa allt som har blivit fel med de är svårt när tony bromsar sen skyller på Roffa
så därför tackar jag roffa ändå.
och ni andra där ute kämpa så gott de går så vi får bort dessa skitar
mvh gtre
undrar vad de var höja priset på huset lova massa saker sen skita i det ta bort vitvaror och en del andra saker skicka fel ritningar men dom kanse ser de som ett jobb.
Roffa har hjälp till med skriva ett kontrakt så vi ska slippa dom har märkt att roffa får ta mycke skit i från Tony. Tony försöker snacka skit och de är så synd om honom alla är så dumma stackar Tony ( inte ett skit synd om honom tro inte på vad han säger )
Så om jag tänker efter så har Roffa aldrig varit otrevlig mott oss han har försökt att fixa allt som har blivit fel med de är svårt när tony bromsar sen skyller på Roffa
så därför tackar jag roffa ändå.
och ni andra där ute kämpa så gott de går så vi får bort dessa skitar
mvh gtre
Gtre: Tycker inte du skulle ha behövt punga ut emd ett öre extra till dem.......de skulle betalat dig istället anser jag, baaaah
.
Va?? Har Thony hållt på med roffa också!! Fan så elak den mannen är helt enkelt! Jag håller med...det är ALLTID så jättesynd om lilla Thony för han har det så himla jobbigt...att han inte bara slutar sitt jobb då o försvinner till Hawaii om det nu är så jobbigt??
Jag kan ärligt säga att han är en av de mest patetiska människor jag någonsin stött på i mitt liv...så stor i munnen och så jätteliten i sinnet, hahaha, skrattretande!!
Dessutom är det precis som du säger bara en massa sopor som kommer ur hans mun, inte ens 5 procent avd et är sanning med modifiering tyvärr!!
vår advokat har förgäves försökt nå Bostadsinvents advokat i snart 2 veckor utan resultat..........det säger ju allt om dem och deras att handha sina affärer...dvs fly som en liten råtta med svansen mellan benen...helt sinnesjukt!! Men men, han komemr åt dem förr eller senare, det är jag säker på!!
Va?? Har Thony hållt på med roffa också!! Fan så elak den mannen är helt enkelt! Jag håller med...det är ALLTID så jättesynd om lilla Thony för han har det så himla jobbigt...att han inte bara slutar sitt jobb då o försvinner till Hawaii om det nu är så jobbigt??
vår advokat har förgäves försökt nå Bostadsinvents advokat i snart 2 veckor utan resultat..........det säger ju allt om dem och deras att handha sina affärer...dvs fly som en liten råtta med svansen mellan benen...helt sinnesjukt!! Men men, han komemr åt dem förr eller senare, det är jag säker på!!
Gtre: Mäklarlaget hette förrut Mäklarringen. Dock finns det ännu ett företag som har exakt samma sammansättning som Bostadinvents styrelse...Bostadsinvent är med andra ord flera företag egentligen...skumt och rörigt
.
Faluper: Tack för den
! Tror vår advokat också blev glad över att läsa det
. Ännu mer kött på benen är inte fel i denna härliga strid med Bostadsinvent.......
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Jag hade visst fel, det här blev visst spiken i kistan:
Konkursansökningar mot kritiserat företag <b>Bostadsinvent</b> Skandinavia AB som blåst företag och privata på miljonbelopp är på väg att raderas ut. Flera ansökningar om att fö... Ämne: LOK, Mora-Orsa-Älvdalen Författare: Sten Widell
De har haft både Ekoroteln och Finanspolisen efter sig. Luktar verkligen skunk om den här affären, men som det verkar nu får de ju absolut inte fortsätta, ens under annat namn. Borde ju vara en tröst, om än en klen sådan, för de som blivit drabbade av dem.
Konkursansökningar mot kritiserat företag <b>Bostadsinvent</b> Skandinavia AB som blåst företag och privata på miljonbelopp är på väg att raderas ut. Flera ansökningar om att fö... Ämne: LOK, Mora-Orsa-Älvdalen Författare: Sten Widell
De har haft både Ekoroteln och Finanspolisen efter sig. Luktar verkligen skunk om den här affären, men som det verkar nu får de ju absolut inte fortsätta, ens under annat namn. Borde ju vara en tröst, om än en klen sådan, för de som blivit drabbade av dem.
Moderator
· Stockholm
· 57 789 inlägg
Roade mig med att googla lite på det namn som nämns som ansvarig för företaget i kuriren. Kom upp en hel del intressanta länkar.
Nu får man nog vara lite försiktig vissa av länkarna kan gälla ngn. annan med samma namn. Men det var påtagligt mycket skrivet om versksamheter som påminde om deras nuvarande affärsmetoder.
Verkar även finnas kopplingar till Bandidos.
Nu får man nog vara lite försiktig vissa av länkarna kan gälla ngn. annan med samma namn. Men det var påtagligt mycket skrivet om versksamheter som påminde om deras nuvarande affärsmetoder.
Verkar även finnas kopplingar till Bandidos.
