Byggahus.se
skönt att se att det går bra för ngn. mitt hus har tagit jättelång tid, men det kommer att bli jättesnyggt när det blir klart.

okej. hoppas dom får fart på bygget igen så du kan flytta snart. de är väl okej att de är lite sent så  är de med typ allt som ska byggas eller tillverkas men de får ju finnas gränser på dumheterna.
hur mycke får du i skadestånd i veckan skojje ?.
funderar på att att åka kolla lite på bygget i katrineholm i nyköping

HEJHEJ!

Vi har nu blivit lovade att huset 12A skall komma på torsdag/fredag i kommande vecka. Vi får hoppas det stämmer......Skall ha ett möte i morgon med thony och dan där vi skall få lite mer info samt gå igenom allt inne i huset så som kök, golv kakel mm. Allt sådant var igentligen klart men dom har dragits med leverantörs problem från östlandet..så nu blir det ikea , elgiganten, kakelcentralen.....mm.

mvh

hör av dig direkt när de händer något mer vore kul :)
jag håller tummarna för dig

hejhej

Huset kommer på söndag och kranbilen beställd till mådagen, så nu blir det stommresning....känns skönt mentalt....att nåt händer....

Tar några bilder och lägger upp på måndag om jag hinner hem innan mörkret

mvh

hejhej

Nu har leveransdatum flyttats fram några dagar igen......de som gäller nu är montering på onsdag........ sagan tar aldrig slut.......

På återseende........
mvh

ush vad tråkigt:( . har försökt att nå Tony om vårat bygge men han har aldrig tid.
hör av dig nä de händer något mera eller inte händer något.

stackare låter inte kul. undrar hur de går för dom andra som bygger.
men hör av dig igen så vi har lite koll på dom här busarna.

A
Läste era inlägg här. F..n va drygt!! Hur orkar man hålla humöret uppe? Har man ingenting att säga tilll om som kund? Inga rättigheter?? Man ska bara "gilla läget" eller? Får ni nått som "plåster på såren"? Jag hoppas ni har bostad undertiden iaf och att huset blir klart nån gång... SNART!
Mvh

hejhej!

Nu har första tradaren kommit med delar av stommen, i dag sätts syllen och i morgon börjar själva resningen, på tordag/fredag kommer nästa lass, om fattat det rätt så kommer byggas hela helgen också...Äntligen kan man skymta ljuset i mörkret....!!????

mvh

• IMG_0103.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Supergrattis!!
Har följt dina inlägg med skräckblandad förundran och lärt mig en hel del när det gäller noggrannhet vid val av leverantör.
Håller nu tummarna för att du får toppenentrepenörer som gör huset klart.
Det är ni värda!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.