1 946 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Bosse!
Idag vabbar jag och för tillfället sitter jag och slösurfar lite. Jag kikade lite i några gamla trådar jag bevakar och efter en stund hamnade jag i denna: https://www.byggahus.se/forum/threads/bortkopplad-jord-i-element-lite-blandat.284709/.
Episk förklaring i inlägg nr 9 Bo! Sedan slog det mig, varför ger du inte ut en bok? Byggahus är nog för snävt för gemene man/kvinna och man hamnar nog här endast om man vill och om man är hushållselektriker'/hemmafixare så är eldelen i forumet en naturlig del att besöka. Inlägget i tråden är bara ett av många exempel på hur saker och ting förklaras på ett alldeles utmärkt sätt utan att uppmana folk att olagligt och okunnigt installera själva. Tvärtom kanske det skulle avskräcka många alternativt göra en olaglig installation mer säker i slutändan. En sådan bok skriven av dig och sponsrad av exempelvis ESV skulle nog sälja rätt bra ute i handeln. I alla fall skulle jag köpa ett ex eller två. Min svärfar skulle också få en

När jag tänker efter så borde alla ni pedagoger och hjärnor här slå er ihop och skriva....
Episk förklaring i inlägg nr 9 Bo! Sedan slog det mig, varför ger du inte ut en bok? Byggahus är nog för snävt för gemene man/kvinna och man hamnar nog här endast om man vill och om man är hushållselektriker'/hemmafixare så är eldelen i forumet en naturlig del att besöka. Inlägget i tråden är bara ett av många exempel på hur saker och ting förklaras på ett alldeles utmärkt sätt utan att uppmana folk att olagligt och okunnigt installera själva. Tvärtom kanske det skulle avskräcka många alternativt göra en olaglig installation mer säker i slutändan. En sådan bok skriven av dig och sponsrad av exempelvis ESV skulle nog sälja rätt bra ute i handeln. I alla fall skulle jag köpa ett ex eller två. Min svärfar skulle också få en
När jag tänker efter så borde alla ni pedagoger och hjärnor här slå er ihop och skriva....
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 873 inlägg
Nja, jag vet inte...vad har jag för det? Jag dricker hellre öl och lyssnar på musik
Den dag behörighetsreglerna lättas kanske det finns ett intresse, men den dagen sitter jag nog på hemmet och gagglar. Jag har du dock redan skrivit några artiklar på BH både före och efter just detta inlägg.
Du får förhoppningsvis en slant per såld bok och under tiden du skriver så lyssnar du på musik och dricker öl
. Oavsett så blir det mer deg än du får för det du skriver här..... Så funkar det från Kjell är ju rätt bra men den skummar ju bara på ytan och köps nog inte av målgruppen "kan själv" som handlar sitt matriel på bygghandeln.
Medlem
· Blekinge
· 12 289 inlägg
Visst kan det vara kul att skriva en bok men fet blir man inte av det, och det en helvetes massa jobb förutom själva skrivandet.
Och andra sidan är det väldigt tråkigt om så mycket kunnande (och frånvarandet av besserwisser-attityder) bara försvinner en dag.
Och andra sidan är det väldigt tråkigt om så mycket kunnande (och frånvarandet av besserwisser-attityder) bara försvinner en dag.
Klicka här för att svara