VideX skrev:
Nån som har koll på bästa priset för kitet med L-Boxx? Är det Shop-Seltmann som har bästa priset, vad kostar frakten från dem?

Det jag har hittat också är på Ebay för ca 327 pund inkl. frakt till Sverige.
[länk]

Det verkar som i de kit jag har hittat så följer det med en 60 minuters laddare.
Det star ju bade i traden o pa seltmans hemsida att det ar med L-boxx
Vidare har ju ingen verkat hitta satsen billigare, da hade det statt i traden.
Frakten far du fram nar du lagt den i korgen eller gatt till kassan, tror det var 15EUR sist men da utan L-boxx

Din engelska butik kommer naturligtvis att vara dyrare plus att du maste fixa med kontakten. (det skiljer aven en del mellan pund o eur)

det verkar som om dom alltid skickar med 60min laddaren till dessa kit for att halla priset nere.
du kan axa handla hos Duab for 4k

Har för mig frakten var upp till 15kg eller liknande.

fick kreditering idag på tyska momsen, totalt med frakt gick det på 267,94 EUR exkl tysk moms

VideX skrev:
Någon som kan fixa bild på insatsen i L-Boxxen?
Fick mitt paket i dag och här är en bild på innehållet. I botten ligger det 9 lager kartong som bygger ca 5cm. Kanske man kan byta det mot något annat och få tillgång till det utrymmet med. Annars är det 3 insatser som syns på bilden.

IMG_0558.JPG

Nu återstår bara att pussla med dom verktyg jag redan hade och sälja dubbletter och det som blir över.

Ni får sköta köp- och sälj-diskussionerna via PM och/eller köp-och sälj-forumet.

Redigerat:
Om ett tag borde det finnas hos Rubart eller Seltmann, tror jag. :)

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.