12 527 läst ·
54 svar
13k läst
54 svar
Bosch Monster Kit 10.8V
Ja du missar.. liteLilleNo skrev:
Det är den nyaste GSR´n med chuck (för att kunna borra, antar jag).
Första versionens monsterkit innehöll den första 2växlade GSRn (som var lite rundare/större än den som är med nu).
Och GDR´n fanns i en äldre och något längre version.
Nja de fanns väl 2 varianter av den första GSRn (båda 1växlade med bitshållare - dock hade ver2. förbättrad hållare).
Sen kom första med chuck, sen andra med chuck sen en GSR10,8-LI (som är den nya korta med bitsfäste).
Alla utom de 2 första, tror jag, har olika benämningar, alltså inge mkI, mkII, mkIII
Sen kom första med chuck, sen andra med chuck sen en GSR10,8-LI (som är den nya korta med bitsfäste).
Alla utom de 2 första, tror jag, har olika benämningar, alltså inge mkI, mkII, mkIII
Produkter som diskuteras: "bitshållare"
Bitshållare
Våra bitshållare är designade för att erbjuda bekvämlighet och enkelhet när du arbetar med olika skruv- och borrprojekt. De håller dina bits stabila och säkra under användning, vilket möjliggör mer noggrannhet och effektivitet i ditt
Läs mer
Precis, 5skalman1 skrev:
Jag bildgooglade imorse innan jag blev hemsläppt från jobbet och det såg ut (på telefonen
Sen kom GSR10,8V-LI-2
Sen kom GSR10,8-2-LI
Sen kom GSR10,8-LI
Logiskt som tusan.. eller kanske inte alls då allt ser snarlikt ut vid första anblicken.