monsterkittet på toolstop är mer än vad jag behöver......dom verkar inte ha det mindre kittet??

Detta paket är väl det närmsta de kan erbjuda, fast då får du den gamla skruvdragaren.
Om du kan vara utan GOP:en så finns detta paket med den senaste skruvdragaren.
Utöver ovanstående finns det 2st mindre paket, 1 & 2, men inget riktigt monsterpaket än så länge.

Aha dom har fått in det nu.. :)
För några veckor sen hade de inte en aning om vad jag frågade efter.

trojlee skrev:
vart kan man hitta detta kittet till vettig peng nu då?:)
Nu finns paketet för 299Eur. Jag fick inget i våras pga problem med Visa. Beställde nyss med Paypal så nu är det på gång. Lite dyrare än i våras då jag har för mig att det kostade 230Eur, fast nu får man med en box också.

para skrev:
Nu finns paketet för 299Eur. Jag fick inget i våras pga problem med Visa. Beställde nyss med Paypal så nu är det på gång. Lite dyrare än i våras då jag har för mig att det kostade 230Eur, fast nu får man med en box också.
+ att GSR och GDR kommer i senaste versionen. :)

Någon som kan fixa bild på insatsen i L-Boxxen?

mycket bra pris, bara i köpa.

Det är inte lika äckligt bra pris som tidigare men som sagt, nyare modeller o låda på köpet!

så ni som missade förra rundan... gör inte om samma misstag igen

Hmm... missar jag något...?
Är det inte den näst senaste GSR:en, dvs den med vanlig chuck?
Och har GDR:en någonsin funnits i något annat utförande/modell?

LilleNo skrev:
Hmm... missar jag något...?
Är det inte den näst senaste GSR:en, dvs den med vanlig chuck?
Och har GDR:en någonsin funnits i något annat utförande/modell?
Ja du missar.. lite ;)
Det är den nyaste GSR´n med chuck (för att kunna borra, antar jag).
Första versionens monsterkit innehöll den första 2växlade GSRn (som var lite rundare/större än den som är med nu).
Och GDR´n fanns i en äldre och något längre version.

Ok, jag trodde följande:
GSR mkI : 1-växlad, utan chuck
GSR mkII : 2-växlad, med chuck (starkare 30Nm)
GSR mkIII : 2-växlad, utan chuck (starkare 30Nm)

Nja de fanns väl 2 varianter av den första GSRn (båda 1växlade med bitshållare - dock hade ver2. förbättrad hållare).
Sen kom första med chuck, sen andra med chuck sen en GSR10,8-LI (som är den nya korta med bitsfäste).
Alla utom de 2 första, tror jag, har olika benämningar, alltså inge mkI, mkII, mkIII :)

Aha, då har det funnits totalt 4st GSR-modeller mao.

Det har väl till och med funnits 5 olika GSR va?

3st utan chuck & 2 med chuck. (Även om dom 2 första utan chuck ser likadana ut i princip)

Har ni förresten sett att nya PSR 10.8-2 ser typ likadan ut som den blå varianten nu?

skalman1 skrev:
Det har väl till och med funnits 5 olika GSR va?

3st utan chuck & 2 med chuck. (Även om dom 2 första utan chuck ser likadana ut i princip)

Har ni förresten sett att nya PSR 10.8-2 ser typ likadan ut som den blå varianten nu?
Precis, 5 :)
Jag bildgooglade imorse innan jag blev hemsläppt från jobbet och det såg ut (på telefonen ;)) som att de 2 första GSR´erna hade samma modellbeteckning - GSR10,8 V-LI.
Sen kom GSR10,8V-LI-2
Sen kom GSR10,8-2-LI
Sen kom GSR10,8-LI

Logiskt som tusan.. eller kanske inte alls då allt ser snarlikt ut vid första anblicken. :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.