2 270 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Bosch go, dremel go eller bosch pushdrive
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Ngn som använt någon av ovanstående små skruvdragare så vore det intressant med lite info ikring dessa. Det är nämligen samma produkt.
Är på jakt efter en behändig elmejsel till jobbet som felsökare på hissar och min wiha elektroniska mejsel är tyvärr ngt för klen för detta. (plus att den är lite för fin för att tappas ner i hissgropen då jag fick den i present av min förra arbetsgivare).
Ngt annat förslag?
Är på jakt efter en behändig elmejsel till jobbet som felsökare på hissar och min wiha elektroniska mejsel är tyvärr ngt för klen för detta. (plus att den är lite för fin för att tappas ner i hissgropen då jag fick den i present av min förra arbetsgivare).
Ngt annat förslag?
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Har nu använt min pushdrive flitigt i alla möjliga miljöer... det enda negativa är att batteriet håller för länge så man tappar bort micro USB-sladden mellan laddningarna...
Har precis beställt en till att ha i byrån hemma.
Har precis beställt en till att ha i byrån hemma.
Om du kan tänka dig skruva lite manuellt för att slippa ladda batterier. Så finns ju Wera turbo som växlar ut 1:4 (har jag för mig). Man måste ju ändå skruva för hand även om det borde behövas betydligt mindre ansträngning om man skruvar mycket.norrbottenssnickaren skrev:
https://products.wera.de/en/kraftform_kompakt_kraftform_kompakt_turbo_826_t_kraftform_turbo.html
Klicka här för att svara