Har en gammal blå bosch GOP 10.8v multiverktyg som behöver nya sågblad.
Passar Starlock-bladen på denna eller vad ska jag leta efter?
Gammalt Bosch GOP 10.8v multiverktyg utan sågblad, fokus på verktygets fäste för blad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Bara om Starlock-bladen även har uttag för de tolv ”knopparna”. Sitter i samma situation med en hyfast ny GOP-300. Där kan jag byta ut hela huvudet som reservdel och få Starlock eller jaga blad som passar Det finns blad från samma tillverkare som Bosch använder, som är kompatibla med det gamla fästet. Bauhaus egna märke ”Craftomat” är ett exempel.

Starlock metallblad med fokus på de tolv ”knopparna” och fäste, kompatibelt med Bosch system.
Skapa konto

• Gilla
para och 2 till
  • Laddar…
Så dessa borde passa då även om ytterdiametern på huvudet på min maskin inte har den vågformade profilen utan är helt rund?

Bild av ett Starlock-verktyg från Bosch för multiverktyg, med ett stjärnformat fäste och ett rektangulärt skärblad.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
P para skrev:
Så dessa borde passa då även om ytterdiametern på huvudet på min maskin inte har den vågformade profilen utan är helt rund?

[bild]
Det bör dom göra. 👍

• Gilla
para
  • Laddar…
P para skrev:
Japp. Dessa blad passar ditt huvud.

• Gilla
para
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.