Den lade av för ett tag sedan. Batteri / ström funkar då lampan vid bladet lyser som det ska. Men bladet sågar inte. Hade den stå nån vecka och provade igår flippa på av och plötsligt hoppade den igång. Gick lite sen, nu är den död igen. Vill absolut inte starta. Har bytt batteri och försökt tvätta rent osv. Inget hjälper.
Går det göra egen service på dessa? Någon som kanske vet felet och är det något man kan fix själv?
Lämna in på service går ju men lär ju kosta rätt mycket. Kostar det liksom 1500 kr att göra service så kan man ju nästan lika gärna köpa ny.
Går det göra egen service på dessa? Någon som kanske vet felet och är det något man kan fix själv?
Lämna in på service går ju men lär ju kosta rätt mycket. Kostar det liksom 1500 kr att göra service så kan man ju nästan lika gärna köpa ny.
Börja med att kolla om strömbrytaren är hel
Klicka här för att svara
