2 448 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Borttagen innedör
Eger ett bostadsrätt där jag tagit bort innerdörrar och vet inte vad jag ska göra med dem. Kontaktade ordföranden och bad honom ta hand om det men han skriver att jag får svar senare. Jag förvarar dem i en hyrd förråd och det kostar mig mycket. Hur ska jag hantera detta. Ska jag betala för förrådet ?
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Gissar att dörren är din.
Ditt bekymmer.
Släng den och köp ny om det behövs till försäljning eller annat.
/W
Ditt bekymmer.
Släng den och köp ny om det behövs till försäljning eller annat.
/W
Du får väl betala för förvaringen om du plockar bort dörrarnaWRP skrev:Eger ett bostadsrätt där jag tagit bort innerdörrar och vet inte vad jag ska göra med dem. Kontaktade ordföranden och bad honom ta hand om det men han skriver att jag får svar senare. Jag förvarar dem i en hyrd förråd och det kostar mig mycket. Hur ska jag hantera detta. Ska jag betala för förrådet ?
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
HejWRP skrev:
Den har föreningen ansvar för så den bör du inte röra utan att prata med styrelsen.
Ja du har ändå ett ansvar att inte missköta den dörren.
Varför undrar du så mycket om dörrar?
Mitt tips är att du läser på dina stadgar.
/W
Klicka här för att svara