I denna "botten" brukar det vara vatten där i vanliga fall också? Eller bara vid ev läckage? Känns som att det hela blivit en större grej än det egentligen är.
Tror, hoppas som sagt inte att det är någon fara längre, då det inte är i maskinen som skruven gått in ngr milimeter i utan i själva kanten. Och då maskinen fungerar som den ska.
 
Redigerat:
M
Det ska vara tort i normalfall. Finns det vatten där har du en läcka.
 
Känns verkligen överkurs att ta bort alla socklar, dra ut maskinen, montera ner en sidovägg- när det inte är något fel på maskinen in övrigt. Men jag förstår fortfarande inte riktigt var den där botten är någonstans?
Dessutom mittemot där skruven gick in några militer sitter skruvar från insidan av diskmaskin- skruvar som ska vara där ( skruvar för att hålla inneplåten på plats) Om det går att skruva åt ena hållet kan det ju faktiskt inte vara någon större fara att det skruvades in åt andra hållet.
Under maskinen är det kruttort, bakom likaså...och inget vatten på golvet.
 
Redigerat:
M
Fungerar maskinen är det inga problem.

77893913.jpg Här ser du innanmätet. Motorn, mm, sitter på bottenplåten.
 
Redigerat av moderator:
Jag skulle kolla med ikea vad de säger om garantin om åverkan finns på maskinen, skurvar du av tex en sida kan man ibland försätta sin garantin, och finns det skurvhål i sidan kanske likadant, även om det inte är någon fara för tillfället kan du ju få ett helt annat problem så småningom......

/R
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.