Hej!
Funderar på att sätta in braskamin i källaren i vårt stenhus från 1960, men det innebär att man måste ta upp hål i valvet för skorstensröret.
Är det så pass lätt att en medelhändig person kan göra det själv om man hyr en diamantborr, eller ska man låta en firma fixa det? Hur ska man hantera armeringsjärnen, borrar man av dem också?
(Vi ska också borra för centraldammsugare, men det hålet blir mycket mindre. Borde väl vara lättare?)
/Elin