3 528 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
Borra 20mm(diameter) i 45grader.
Jag tänkte göra ett radiatorskydd med 20mm anodiserad aluminium och ekstavar.
Jag ska alltså sätta aluminiumstavar i 45graders lutning mellan fyra brädor (ramen). Men vet inte hur jag gör det.
Det skulle gå med en centrumborr som hade en längre spets. Jag behöver fixera borren centrum där den ska va innan jag borrar såklart.
Men vet inte hur jag ska kunna lösa det. Nån här i forumet kanske har en lösning?
Jag ska alltså sätta aluminiumstavar i 45graders lutning mellan fyra brädor (ramen). Men vet inte hur jag gör det.
Det skulle gå med en centrumborr som hade en längre spets. Jag behöver fixera borren centrum där den ska va innan jag borrar såklart.
Men vet inte hur jag ska kunna lösa det. Nån här i forumet kanske har en lösning?
Du har nämt lösningen själv. Borr med längre centrum.zillio skrev:Jag tänkte göra ett radiatorskydd med 20mm anodiserad aluminium och ekstavar.
Men vet inte hur jag ska kunna lösa det. Nån här i forumet kanske har en lösning?![]()
http://www.fine-tools.com/maxicutplus.html
Klicka här för att svara