2 102 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Bör jag köpa denna köksfläkt?
Jag har möjlighet att köpa en köksfläkt till vad jag uppfattar som ett mycket billigt pris - 5490 kr. Detta p.g.a. att modellen var utgåeende. Den heter Bauknecht DDS 5990 IN. Är det någon som har tips eller synpunkter på denna? Var det ett så pass bra pris som jag trodde, saknar den något viktigt? Vad tror ni, bör jag köpa den?
Smaken är ju som baken, men att betala 5000:- för en köksfläkt tycker jag är tokigt.
Ingår det en häll eller ugn då?
Ingår det en häll eller ugn då?
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
Det verkar ju vara ganska billigt jämfört med vad de brukar ta för just denna modellen på nätet, den verkar ha droppat 100 euro de senaste dagarna.
Däremot har jag ingen aning om hur prisvärd denna modell är jämfört med andra.
http://www.idealo.de/preisvergleich/Product/335535.html
Däremot har jag ingen aning om hur prisvärd denna modell är jämfört med andra.
http://www.idealo.de/preisvergleich/Product/335535.html
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden