11 344 läst ·
62 svar
11k läst
62 svar
Booli, tittar verkligen alla husköpare på den sajten?
Har aldrig hört om booli.
6000kr är ju inget att fundera på om du ska sälja hus. Hemnet är vad jag känner till.
6000kr är ju inget att fundera på om du ska sälja hus. Hemnet är vad jag känner till.
Jag är inte direkt spekulant men har bevakning på hemnet för att främst se grannarnas lägenheter när dom kommer ut till försäljning (hålla koll på prisnivå osv). Booli har jag kollat på några ggr för att se slutpriser bara.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Jag kollar i princip bara Booli, de har nästan allt då de så vitt jag vet plockar direkt från mäklarna och är gratis.
Hemnet lever på gamla meriter som den enda samlingspunkten för bostadsannonser, men i takt med riskkapitalisternas ständiga prisökningar så kommer det nog finnas färre objekt där på sikt.
Hemnet lever på gamla meriter som den enda samlingspunkten för bostadsannonser, men i takt med riskkapitalisternas ständiga prisökningar så kommer det nog finnas färre objekt där på sikt.
Instämmer❤️13th Marine skrev:
Jag kollar i princip bara Booli, de har nästan allt då de så vitt jag vet plockar direkt från mäklarna och är gratis.
Kan själv!
· Trelleborg
· 18 359 inlägg
Enligt en mäklare kommer 40-45% av besöken på deras annonser via Hemnet.
Jag kollar också Booli i första hand. Främst för att man slipper scrolla förbi ett antal "betald placering", som Hemnet har, utan hamnar direkt på senast inlagda objekt.
Sen upplever jag att det är fler objekt samlade för beskådan på Booli än vad Hemnet har, då inte alla säljare/mäklare använder sig av Hemnet.
Sen upplever jag att det är fler objekt samlade för beskådan på Booli än vad Hemnet har, då inte alla säljare/mäklare använder sig av Hemnet.