Någon som vet hur det fungerar om man har maximerat bolånet och får en sänkt inkomst av tjänst? Jag misstänker att det är skit samma så länge man betalar varje månad och att bankerna inte har för vana att göra kreditupplysning en gång om året. För hur annars ska dom kunna veta annat än när betalningarna uteblir.
Min fråga kanske besvarade sig själv då det faller på sin egna orimlighet
