18 305 läst ·
11 svar
18k läst
11 svar
Böjbar mdf-board, var hittas den??
Nja, det är en rund möbel som ska byggas. (en stooor fotpall till en mässmonter)
Både Room Service och Äntligen Hemma gör ju "reklam" för denna spårfrästa mdf-board. Alla byggställen har hört talas om den.
Attans pillimonk - det skulle vara så enkelt med just en sån...
Men vi får väl lösa det på annat sätt... Men alla tips mottages tacksamt, även sådana på södra sidan av 08-området.
Både Room Service och Äntligen Hemma gör ju "reklam" för denna spårfrästa mdf-board. Alla byggställen har hört talas om den.
Attans pillimonk - det skulle vara så enkelt med just en sån...
Men vi får väl lösa det på annat sätt... Men alla tips mottages tacksamt, även sådana på södra sidan av 08-området.
Hejsan !
Finnforest har vad du söker ! http://www.finnforest.com/binary.as...ments\2002\2\1511119853327\Lagersortiment.pdf
Du får kontakta dem och höra vart närmaste återförsäljare finns.
Stockholmskontor: Telefon: 08-35 35 88. Fax: 08-35 12 10.
Sörmlandsvägen 2-4, 192 54 Sollentuna.
Finnforest har vad du söker ! http://www.finnforest.com/binary.as...ments\2002\2\1511119853327\Lagersortiment.pdf
Du får kontakta dem och höra vart närmaste återförsäljare finns.
Stockholmskontor: Telefon: 08-35 35 88. Fax: 08-35 12 10.
Sörmlandsvägen 2-4, 192 54 Sollentuna.
Finnforest ringde jag igår, numret har upphört. Låter ju inte hoppingivande.
Nu har jag ringt Beijer Bygg, och inte ens Södertälje (med störst sortiment) har den på lager. Dock kan man beställa, tar några VECKOR...
Tycker det borde nån skiva NÅGONSTANS i 08-området...
Nu har jag ringt Beijer Bygg, och inte ens Södertälje (med störst sortiment) har den på lager. Dock kan man beställa, tar några VECKOR...
Tycker det borde nån skiva NÅGONSTANS i 08-området...
ÅHÅ ! :-/
Det visste jag inte, skall kolla igen om jag kan hitta något, har du provat att ringa deras kontor i Gbg också ?
AB Sigvard Spångberg
Grossist * Träbaserade skivor
Tänk trädimensionellt!
Tel 08-556 207 00
Stallarholmsvägen 38-40
124 59 Bandhagen
E-mail: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se
Så mycket 08 jag kan hitta på direkten...
Det visste jag inte, skall kolla igen om jag kan hitta något, har du provat att ringa deras kontor i Gbg också ?
AB Sigvard Spångberg
Grossist * Träbaserade skivor
Tänk trädimensionellt!
Tel 08-556 207 00
Stallarholmsvägen 38-40
124 59 Bandhagen
E-mail: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se
Så mycket 08 jag kan hitta på direkten...
Detta underbara forum!
Kan säga att Faringe kunde ta hem på 2 dagar. (jmf med Beijers "flera veckor")
Men nu har vi hittat på K-rauta i Sollentuna (vid Stinsen).
Halleluja för spårfräst böjbar MDF - ett stort kliv framåt för fler runda former...
Kan säga att Faringe kunde ta hem på 2 dagar. (jmf med Beijers "flera veckor")
Men nu har vi hittat på K-rauta i Sollentuna (vid Stinsen).
Halleluja för spårfräst böjbar MDF - ett stort kliv framåt för fler runda former...
Det låter som ett bra material ja! Vad handlar det om för priser på dessa skivorna? På en höft..Byggare Babe skrev:
Klicka här för att svara