Synd bara att samma person dyker upp i annan skepnad, alltid...
De är som herpes...
Enda skillnaden är att i jämförelse är herpes som en kär och efterlängtad gammal vän.
Subtilis,
Nu är jag – och många andra med mig – trött på dig och dina dumheter. Du hävdar att jag inte tillför diskussionen något nytt; jag hävdar att det har du inte gjort sedan ditt första inlägg i den här tråden. Det är bara ett meningslöst bjäbbande och jonglerande med andras ord och tankar. Om du försökte tänka och formulera dig själv istället för att hänvisa till vad människor som är smartare än du har sagt och skrivit, kunde man kanske ta dig på allvar.
Så snälla, lämna tillbaka de lånta fjädrarna, skaffa dig en annan hobby än att hänga här och låt oss andra vara lyckliga i vår enfald utan att störa oss.
Som jag har skrivit tidigare: du är bara jobbig. Vi blir inte imponerade av din "bildning", bara trötta och irriterade.
Det finns säkert en förening för sådana som du, vad du nu är, men här har du kommit fel.
//Ronnie
PS Du får tycka precis vad du vill om IKEA och gångjärnen från Blum – du får t o m välja din favoritfärg själv – vem fan bryr sig?!!!