Hej! Som rubriken lyder så har jag stött på "fukt" handen blev blöt när jag kände på betonggolvet under våtmattan. Under betongen finns vattenburen golvvärme. Föregående ägare pratade om en misstänkt läcka. Eftersom han fick fylla på värmesystemet lite då och då.
Tack på förhand!
1466877353847-1264743627.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Missade nog lite information samt den egentliga frågan. Är det är en fuktskada? Eller är de bara typ lim som ser lite märkligt ut? Hur bör jag gå vidare? Huset är köpt för ca 2 år sedan. Byggt år 2003 verkar vara duktiga snickare osv som byggt som jag känner till rätt så väl.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.