För att få det lite mysigare i uterummet skulle vi vilja ha någon blomma där ute, men problemet är rummet ligger i söderläge och solen/värmen tär på det mesta.
Skulle gärna vilja ha någon hög variant. Är det plast som gäller eller finns det någon "riktig" som skulle kunna leva där ute ?

Någon som vet var man annars kan få tag i plastblommor (som ser bra ut) till bra pris ?
 
Jag har samma läge och har apelsinträd, fikon, lager och hibiskus, de trivs mycket bra i uterummet.
Jag har dessutom golvvärme så de står där året runt.
 
Änglatrumpet trivs i vårt uterum mot söder men de dricker 20l vatten per dag om solen ligger på....
 
Nusnäs skrev:
Jag har samma läge och har apelsinträd, fikon, lager och hibiskus, de trivs mycket bra i uterummet.
Jag har dessutom golvvärme så de står där året runt.
Låter ju intressant. Men vi har inte golvvärme. Klarar de sig inomhus utan vidare ljus under vintern ?
 
ja vi har haft dem inomhus innan vi byggde uterummet så det bör gå bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.