Nu vänder jag mig till er eftersom jag inte får svar från styrelsen vilken typ av spisfläkt som passar i mitt kök.
Vi har självdragsvenilation i lägenheterna och egna IM-kanaler upp på taket. Inga fläktar på taket som drar upp luft, dvs ingen centralventilation.
Enligt styrelsen kan jag ha vilken fläkt jag vill, motor eller inte, bara den inte har något spjäll som stoppar att luften kan ta sig ut och igenom köksfläkten när fläkten inte är på.
Alla grannar har spisfläktar med motor så de har ju lyckats tydligen att hitta en fläkt som passar.
Vad ska jag kolla efter?
Vi har självdragsvenilation i lägenheterna och egna IM-kanaler upp på taket. Inga fläktar på taket som drar upp luft, dvs ingen centralventilation.
Enligt styrelsen kan jag ha vilken fläkt jag vill, motor eller inte, bara den inte har något spjäll som stoppar att luften kan ta sig ut och igenom köksfläkten när fläkten inte är på.
Alla grannar har spisfläktar med motor så de har ju lyckats tydligen att hitta en fläkt som passar.
Vad ska jag kolla efter?
Produkter som diskuteras: "fläktar"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden