Jag har letat på forumet, men hittar bara hur man ska förstärka golvbjälklaget med befintlig höjd.
Min möjlighet är nämligen att jag kan höja golvet 70 mm och funderar då på att slå tre flugor i en smäll, nämligen:
1) En möjlighet att få golvet helt vågrätt
2) Få CC60 på bjälklaget som jag ska limma och skruva golvspånskiva på
3) Förstärka golvet så att det känns styvare
Därav min tidigare fråga om att lägga 45x70 mm vinkelrätt mot det befintliga bjälklaget.