Yes smort som bara den

• Gilla
Ohchips
  • Laddar…
R Rolle85 skrev:
Vad kallas den?
13-polig stickpropp till släpvagn

Tack får köpa en imorgon, återkommer

• Gilla
Ohchips
  • Laddar…
Glappet kan ju lika gärna eller mer troligt vara i bilens kontakt, den har ju hondon som kan bli utmattade i fjäderblecken...

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Jag jag började fundera på detta. Hur kan jag se dwtta

hsd
Lite fint slippapper å putsa lite, därefter kontaktspray

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Fel av mig. Trodde att du redan hade uteslutit bilkontakten. Ta en multimeter och håll svart mot jord och röd i kontakten för vänster blinkers med blinkers igång.

Passa på att konvertera till gammal hederlig 7pol på både bil o vagn när du ändå håller på, på alla sätt överlägset detta nya skräp.

K Kasken skrev:
Passa på att konvertera till gammal hederlig 7pol på både bil o vagn när du ändå håller på, på alla sätt överlägset detta nya skräp.
Ja det är ju smidigt om man har 13 på bilen...

• Gilla
Kasken
  • Laddar…
K Kasken skrev:
Håller inte med om överlägsenheten när man ligger bakom ett ekipage där bilen har 2 kopplad till på-vid-tändning och släpet har den kopplad på dim- eller backljus…

plåtrickard plåtrickard skrev:
Ja det är ju smidigt om man har 13 på bilen...
Jag anar sarkasm... Vad skulle inte vara smidigt menar du? Tog 20min för mig att göra detta på en bil häromveckan.

• Haha
plåtrickard
  • Laddar…
S Svante Svenson skrev:
Håller inte med om överlägsenheten när man ligger bakom ett ekipage där bilen har 2 kopplad till på-vid-tändning och släpet har den kopplad på dim- eller backljus…
Felkopplingar kan inte göras med 13poliga kontakten menar du?

Ska jag vara ärlig så byter jag lika många 13, som 7 på firmans alla ekipage, men tycker 13 är bättre på alla sätt

• Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
Kag köper en ny 13 polig imorgon, får se om de löser de hela

• Gilla
Jonas_81 och 1 till
  • Laddar…

• Gilla
klaskarlsson och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.