Hej,

Vi har problem.

Vi har precis fått nytapetserat i vårat hus efter våran 2-års besiktning.

Men efter 2.5 år så har vissa tapeter tappat lite lyster och de nya "border" som man satt upp har en annan ton. Kan man på något vis bleka tapeten enkelt? Så att man får lite mer snarlik ton på tapeten?
 
L Lundis skrev:
Hej,

Vi har problem.

Vi har precis fått nytapetserat i vårat hus efter våran 2-års besiktning.

Men efter 2.5 år så har vissa tapeter tappat lite lyster och de nya "border" som man satt upp har en annan ton. Kan man på något vis bleka tapeten enkelt? Så att man får lite mer snarlik ton på tapeten?
L Lundis skrev:
Hej,

Vi har problem.

Vi har precis fått nytapetserat i vårat hus efter våran 2-års besiktning.

Men efter 2.5 år så har vissa tapeter tappat lite lyster och de nya "border" som man satt upp har en annan ton. Kan man på något vis bleka tapeten enkelt? Så att man får lite mer snarlik ton på tapeten?
Fick ni något svar? Jag är själv på jakt efter något sätt att bleka tapet.
 
Riktigt bra. 13år gammal tråd.
Välkommen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.