Jag tänker tilläggsisolera siporexelement med fasadskiva av mineralull och undrar nu om jag måste ta bort det tunna skiktet som är sprutat på siporexelementen på 1970-talet?
 
Näe, putsen är ju inte tät så jag kan inte se någon poäng med det. Här är putsen kvar efter tilläggsisolering.
 
Tack för svaret!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.