S storm123 #1 Medlem · Skåne · 3 inlägg 30 okt 2012 22:20 storm123 Medlem Skåne 3 inlägg 30 okt 2012 22:20 #1 Jag tänker tilläggsisolera siporexelement med fasadskiva av mineralull och undrar nu om jag måste ta bort det tunna skiktet som är sprutat på siporexelementen på 1970-talet?
Jag tänker tilläggsisolera siporexelement med fasadskiva av mineralull och undrar nu om jag måste ta bort det tunna skiktet som är sprutat på siporexelementen på 1970-talet?
MathiasS #2 Medlem · Stockholm · 37 398 inlägg 30 okt 2012 22:51 MathiasS Medlem Stockholm 37 398 inlägg 30 okt 2012 22:51 #2 Näe, putsen är ju inte tät så jag kan inte se någon poäng med det. Här är putsen kvar efter tilläggsisolering.
Näe, putsen är ju inte tät så jag kan inte se någon poäng med det. Här är putsen kvar efter tilläggsisolering.
S storm123 #3 Medlem · Skåne · 3 inlägg 3 nov 2012 20:10 storm123 Medlem Skåne 3 inlägg 3 nov 2012 20:10 #3 Tack för svaret!