Hej!
Är i full färd med att färdigställa tidigare oinrett/obyggt badrum varpå jag fastnat lite i rördragningen. Matningen av tappvattnet kommer från badrum på nedervåningen och önskar därför enbart en matning av tappvatten i badrummet på övervåningen, har försökt forska/hitta ett blandarfäste eller lösning för att dra matningen till den planerade duschen som dold och därefter köra utanpåliggande från blandarfästet till toa/tvättställ, finns det nån sådan lösning? Nån som vet?
Tack på förhand!