12 969 läst ·
60 svar
13k läst
60 svar
Blandare omöjlig att montera! Damixa/danskt skräp? Bild!
Hej
Slangarna följde med blandaren så antar dom hör till
Det sitter nåt som jag tror är nån transportsäkring men jag får inte bort det..... Hur gör man?🤔
Slangarna följde med blandaren så antar dom hör till
Det sitter nåt som jag tror är nån transportsäkring men jag får inte bort det..... Hur gör man?🤔
Vid närmare granskning sitter det en O-ring också på kopplingen, är det nån slags koppling alltså? inte gänga`?
två frågor då, har de skickat med fel slangar i förpackningen? och fråga nummer två, piggarna närmast oss i bild är nu mer bara delvis på plats (brutna), kan jag nu kasta blandaren?
två frågor då, har de skickat med fel slangar i förpackningen? och fråga nummer två, piggarna närmast oss i bild är nu mer bara delvis på plats (brutna), kan jag nu kasta blandaren?
Går det lättare att se helheten om du tar bort blandaren från bänkskivan?!Farstatjej90 skrev:
Edit: Jag ser nu att den verkar ligga ner...
Och vad säger installationsanvisningen?
Detta är vad som låg i förpackningen
Tillägg : jag försökte vända dom rätt nu kan jag inte få tillbaka dom
Ok här är dom rättvända:
Tillägg : jag försökte vända dom rätt nu kan jag inte få tillbaka dom
Ok här är dom rättvända:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ok jag hittade delen, jag hade slängt den med förpackningen!
Nu nästa problem, jag plockade bort den här gröna grejen enligt instruktionen under N men får inte på den igen, behövs den tror ni ?🤔
Tillägg: Det ser också ut som att man kan skruva på något där i den vita plastdelen men man kommer inte åt för man kan inte vrida mer så man ser, sista bilden
Nu nästa problem, jag plockade bort den här gröna grejen enligt instruktionen under N men får inte på den igen, behövs den tror ni ?🤔
Tillägg: Det ser också ut som att man kan skruva på något där i den vita plastdelen men man kommer inte åt för man kan inte vrida mer så man ser, sista bilden