Frugan upptäckte precis att köksblandaren läcker. Jag lyckades lokalisera läckaget ifrån diskmaskinskranen. Eftersom jag är rudis när det gäller detta, så undrar jag:
1) Finns reservelar?
2) Hur gör jag

Hoppas någon kunning därute kan hjälpa till! Jag hade precis rörmokaren här, så jag vill slippa ringa en gång till...
 
  • IMG_1625.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Modellen på blandaren antyder att den har 10-15 år på nacken. Reservdelar finns garanterat, men frågan är om det går att få loss. 10-15 års ärg gör att det mesta sitter som berget.

Istället för att krångla så hade jag lagt pengarna på en ny blandare istället!
 
Även jag är medhållare
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.