Frugan upptäckte precis att köksblandaren läcker. Jag lyckades lokalisera läckaget ifrån diskmaskinskranen. Eftersom jag är rudis när det gäller detta, så undrar jag:
1) Finns reservelar?
2) Hur gör jag
Hoppas någon kunning därute kan hjälpa till! Jag hade precis rörmokaren här, så jag vill slippa ringa en gång till...