Jag hoppas att här är någon som kan hjälpa oss! Vi står verkligen stilla med vårt renoveringsarbete och vet varken in eller ut ???
Vi har köpt ett totalt renoveringsobjekt från 1921, där huset ligger i vinkel, sammanbyggt med en stalldel där taket rasat.
Visst låter det kul

Problet vi har nu är hur vi ska göra med själva grunden.
Som det är nu är en del torpargrund och en del är platta på mark, en del av huset är uppgrävt av tidigare ägaren och isolerad.
Vi ska bygga ut ytterligare en vinkel där höjdskillnaden över mark är 70 cm, vilket gör att vi kommer att göra en krypgrund på denna delen.
Men hur gör vi med resten?
Krypgrund?
Torpargrund?
Platta på mark?
Tål husets ytterväggar och grundstomme att vi byter grundtyp?
Vad ska vi tänka på?
Jag hoppas här är någon som har lust att hjälpa oss och ge oss lite nya vinklar och ideer!!!
Just nu håller vi på att ge upp!!!!
Tackar !