I den tekniska beskrivningen står det
betongplatta på mark
48x170mm bjälkar
underifrån: 22mm T-element-plastfolie-12cm mineralull.

min fråga är: vad är T-element?
 
Är det ingen som vet något om T-element
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.