S svensson #1 Medlem · 23 inlägg 11 dec 2004 15:04 svensson Medlem 23 inlägg 11 dec 2004 15:04 #1 I den tekniska beskrivningen står det betongplatta på mark 48x170mm bjälkar underifrån: 22mm T-element-plastfolie-12cm mineralull. min fråga är: vad är T-element?
I den tekniska beskrivningen står det betongplatta på mark 48x170mm bjälkar underifrån: 22mm T-element-plastfolie-12cm mineralull. min fråga är: vad är T-element?
S svensson #2 Medlem · 23 inlägg 27 dec 2004 20:47 svensson Medlem 23 inlägg 27 dec 2004 20:47 #2 Är det ingen som vet något om T-element