Jag fick bitshållaren (och många mail). Synd att bitshållaren var rätt kass och inte en ”mycket användbar bitsats” som jag trodde jag skulle få. Kommer ingen till dig kan jag skicka min ifall jag inte hunnit slänga den.
A andersmc skrev:
Nope inget alls,. Snubblade in på sidan av någon anledning,. Provade å se om det var nåt att använda,. Å de tyckte jag,. Tråkigt att du inte fick mejlet där man skulle få ange sin adress.. Nyhetsbrevet går väl att avsluta nånstans,. Eller blockera.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden