A andersmc skrev:
Jag trodde de skulle fråga efter någon fysisk adress att skicka till. Men de ville bara ha min mejladress. Spännande att se hur detta ska avlöpa.

Dom mailar och sedan får du ange den..
:-)

J Jocke935 skrev:
Dom mailar och sedan får du ange den..
:)
Jaha du, är du inblandad i det är företaget på något sätt?

För det blev precis som jag trodde. Min inbox blev helt nerspammad med reklam från "Proffsprodukter", men någon bitshållare har jag inte sett röken av.

Jag fick bitshållaren (och många mail). Synd att bitshållaren var rätt kass och inte en ”mycket användbar bitsats” som jag trodde jag skulle få. Kommer ingen till dig kan jag skicka min ifall jag inte hunnit slänga den.

Vad var det för fel på bitshållaren? Jag har skruvat runt 800 skruv med min utan problem (förutom att jag bytt bits).

• Gilla
hobbs
  • Laddar…
useless useless skrev:
Vad var det för fel på bitshållaren? Jag har skruvat runt 800 skruv med min utan problem (förutom att jag bytt bits).
Undrar också. Har byggt ett helt hus med min. Håller fortfarande. Fick för övrigt min från Proffsprodukter på samma deal, för runt tre år sedan.

A andersmc skrev:
Jaha du, är du inblandad i det är företaget på något sätt?

För det blev precis som jag trodde. Min inbox blev helt nerspammad med reklam från "Proffsprodukter", men någon bitshållare har jag inte sett röken av.

Nope inget alls,. Snubblade in på sidan av någon anledning,. Provade å se om det var nåt att använda,. Å de tyckte jag,. Tråkigt att du inte fick mejlet där man skulle få ange sin adress.. Nyhetsbrevet går väl att avsluta nånstans,. Eller blockera.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.