Någon som vet vart man kan få tag på ett bits till skruvdragare med stjärna i ena änden och mejsel i andra?

Googla på vändbart bits.

L Lizabettan skrev:
Någon som vet vart man kan få tag på ett bits till skruvdragare med stjärna i ena änden och mejsel i andra?
Köp en sats med olika bits istället. Det finns flera olika varianter av stjärna och lika många av flatmejslar, sedan kan du behöva torx, (en 6-uddig typ av stjärna), + insex. Till så många olika skruvtyper som finns nu behöver man en hel sats annars drar man lätt sönder skruvskallen och då sitter den där, går varken i eller ur.

Jag har en Tecos DuoQuick. Vändbar bitshållare. Mycket smidig, om än lite lång. Kan det vara något för dig?

Har haft ett bits med stjärna i ena änden och mejsel i andra. Perfekt att ha med sig i skruvdragaren när det är ” En skruv lös ” någonstans. Oftast är det en stjärna eller spår skruv.
Bitssatser är guld att ha men saknar ändå mitt dubbla bits.

Tack för tipset att söka på vändbart bits. Condrad.se har det.
Lycka

• Gilla
hobbs
  • Laddar…
Tack även för länken
Förstod att det här var detta forumet fråga om detta tack

hobbs hobbs skrev:
Jag har en Tecos DuoQuick. Vändbar bitshållare. Mycket smidig, om än lite lång. Kan det vara något för dig?
Jag har aldrig sett en sådan i verkligheten, men om jag tolkar bilderna rätt så kan du inte sätta detta bits direkt i skruvdragaren, utan du måste du först ha en Tecos bitshållare i skruvdragaren. Och i denna kan du sedan sätta det dubbla, vändbara Teco-bitset. Men du kan då å andra sidan inte ha några andra vanliga bits, utan det är bara Tecos som passar?

De passar i chucken men inte i bitshållare.
Philips passar hjälpligt i pozidriv, men se till att använda rätt i ställer för en universal som passar hjälpligt.

• Gilla
Johan456
  • Laddar…
A andersmc skrev:
Jag har aldrig sett en sådan i verkligheten, men om jag tolkar bilderna rätt så kan du inte sätta detta bits direkt i skruvdragaren, utan du måste du först ha en Tecos bitshållare i skruvdragaren. Och i denna kan du sedan sätta det dubbla, vändbara Teco-bitset. Men du kan då å andra sidan inte ha några andra vanliga bits, utan det är bara Tecos som passar?
Går att sätta den dubbla bitshållaren direkt i chuck också. Har använt den mycket på det viset. Dock är hållaren rund, så det behöver vara bra bett i chucken. Alla bits av "vanlig" modell funkar.

• Dubbel bitshållare och skruvbits insatta i träyta, betoning på bitshållarens runda form.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A andersmc skrev:

Du kan sätta i vilka bits du vill i den runda hållaren,. Magnet i den runda,.
Anmäl dig för nyhets brev på..
https://www.proffsproduktershop.se

Så får man en DuoQuick bitshållare 4 delar. Gratis hemskickad.
Så kan du utvärdera om det är nåt för dig. :-)

En sån här får man hemskickad.
https://www.proffsproduktershop.se/verktyg/bits/duoquick-bitshallare-med-7-delar.html

J Jocke935 skrev:
[länk]

Så kan du utvärdera om det är nåt för dig. :)

[länk]

Tack för tipset. Jag återkommer om/när jag fått den där bitshållaren.

J Jocke935 skrev:
[länk]

Så kan du utvärdera om det är nåt för dig. :)

[länk]
Jag trodde de skulle fråga efter någon fysisk adress att skicka till. Men de ville bara ha min mejladress. Spännande att se hur detta ska avlöpa.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.