Sedan vår förra uppdatering i slutet av 2020 har vi fått in flera nya produkter i Byggahus Shop. Vi har nu nöjet att presentera en domkraft i miniformat, ett munstycke som hjälper dig att foga och ännu en uppfinning från en av våra forummedlemmar.
Du kan läsa artikeln här: BitMag, Fogformaren och Viking Arm i Byggahus Shop
1 320 läst · 5 svar
1k läst
5 svar
BitMag, Fogformaren och Viking Arm i Byggahus Shop
-
På konsumentens sida · 2 403 inlägg 29 jan 16:36
-
29 jan 21:45 #2
Vikingarna är ett praktiskt verktyg för alla oss som skall bygga nytt kök. Otroligt användbart verktyg! Enkelt att justera in tex skåpstommar eller lyfta av en dörr från karmen. Rekommenderar det varmt!
-
31 jan 21:42 #3
Lustigt, var på en butik här på Åland i fredags och skulle köpa lite skruvar när jag såg Bitmag i kassan. Tyckte den verkade grym då jag irriterat mig på att inte kunna ha mer än två bits tillgängliga samtidigt så jag slog till direkt.
På kvällen när jag kommit hem läste jag den här artikeln, och jag kan efter att ha använt produkten en hel del i dag varmt rekommendera den!
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in- Laddar…
-
useless
Lök.- Gävleborg
- Villa, 1800-talet
- Medlem aug 2007
- 19 419 inlägg
- 22 082 gillningar
- 1 096 bilder
-
Medlem · Örebro · 47 inlägg 31 jan 22:4731 jan 22:47 #5
BitMag och Vikingarm verkar vara stabila saker, men Fogformaren verkar vara ytterligare en sak som fyller på plastberget. Säljs i storpack och sedan ska man även anväda maskeringstejp.
- Laddar…
-
8 feb 21:11 #6
Om man inte vill lägga 1800kr på viking så finns det luftkuddar mycket billigare.