H HobbyJohn #1 Medlem · Stockholm · 53 inlägg 19 mar 2022 16:03 HobbyJohn Medlem Stockholm 53 inlägg 19 mar 2022 16:03 #1 Hej. Vi planerar att bygga ihop altan och farstukvisten så man kan gå in utan att behöva gå ner från altan. Dock har vi inga goda idéer på utformningen och söker därför hjälp. Vad har ni för idéer? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #altan #farstukvist
Hej. Vi planerar att bygga ihop altan och farstukvisten så man kan gå in utan att behöva gå ner från altan. Dock har vi inga goda idéer på utformningen och söker därför hjälp. Vad har ni för idéer? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
plaggis #2 Husägare · Västra Götalands län · 618 inlägg 28 mar 2022 14:40 plaggis Husägare Västra Götalands län 618 inlägg 28 mar 2022 14:40 #2 Jag hade nog gjort så här tror jag... Förlängt farstun och sedan som du redan lagt ut virket samt demonterat allt "staket" på farstun Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag hade nog gjort så här tror jag... Förlängt farstun och sedan som du redan lagt ut virket samt demonterat allt "staket" på farstun