Hej! Vi har obehandlad betongaltan vid vår nybyggda villa, just nu dammar den för fullt (tänk gipsdamm som man släpar med sig in på fötterna) och fick höra från målaren att det finns dammbindande medel man kan ha på, typ sealer eller någon form av olja. Verkar finnas massor av behandlingar och produkter. Är det någon som har erfarenhet eller tips?
 
Dammar det så mycket är det nåt som gått fel, betong behövs inte behandlas i vanliga fall.
 
Stefan N Stefan N skrev:
Dammar det så mycket är det nåt som gått fel, betong behövs inte behandlas i vanliga fall.
Det är ju inte jättemycket, men man ser ju på strumpor/fötter eller om du stryker fingret över altanen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.