Hej! Vi har obehandlad betongaltan vid vår nybyggda villa, just nu dammar den för fullt (tänk gipsdamm som man släpar med sig in på fötterna) och fick höra från målaren att det finns dammbindande medel man kan ha på, typ sealer eller någon form av olja. Verkar finnas massor av behandlingar och produkter. Är det någon som har erfarenhet eller tips?