Hej!

Hittade det här husföretaget som verkar vara relativt nyetablerat. Hittade inget på det här forumet men det kanske finns någon här som har byggt med dem eller ska bygga med dem?
Är nyfiken på att höra vad ni tycker i så fall.

Mvh Rebecka
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.