Min erfarenhet att det aldrig är några problem med Biltema´s nycklar. Blocknycklar har 10 år garanti. Det är bara att köpa - spara kvitto - går de sönder - reklamera. Vi skall vara rädd om detta företag - de har gjort att vi alla kan ha en bra verkstad
 
  • Gilla
HashtagPL400
  • Laddar…
Nu har det ju torx. Men tack för info.
 
Cheesen
Har haft mina i snart 7 år. Helnöjd. Funkar kanonbra. Enda problemet är att jag slarvat bort T20n så den skulle jag behöva ersätta utan att köpa hela kittet.
 
Chaly
Har motsvarande kit fast med insexnycklar. Har inget att anmärka på efter ca 5 år av hobbybruk.
Ska nog skaffa mig torxsetet också!
 
Bra tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.