106 996 läst ·
267 svar
107k läst
267 svar
Bilproffsen ;) hur fixar man esp på bilen?
Gjorde ett försök med att mäta men får inte in klammorna innanför höljet till givaren. Inte speciellt svårbytt givare om man kunde hitta en ersättningsdetalj. Men det verkar inte vara det lättaste he he
Under veckan ska en elgubbe kolla på den iaf
Vågade inte montera på databoxen pga slut på bromsvätska här hemma så jag sparar det till helgen
Under veckan ska en elgubbe kolla på den iaf
Vågade inte montera på databoxen pga slut på bromsvätska här hemma så jag sparar det till helgen
Men kan den läcka på baksidan? Dvs den svarta runda klumpen, den blir lös med tanke på de genomgående bulten.
Var jäkligt nära att ta loss strålkastaren, blir nog svårt att demontera / montera annars pga det långa kontaktstiftet i modulen
Var jäkligt nära att ta loss strålkastaren, blir nog svårt att demontera / montera annars pga det långa kontaktstiftet i modulen
Hämtat delen
Däremot aldrig mer Peugeot
Hade bokat in att en mekaniker skulle åka med och lyssna på missljuden från växellådan.... Men väl på plats, njaeeee vi fixar inte det
Trodde jag skulle explodera därinne 👺
Däremot aldrig mer Peugeot
Hade bokat in att en mekaniker skulle åka med och lyssna på missljuden från växellådan.... Men väl på plats, njaeeee vi fixar inte det
Trodde jag skulle explodera därinne 👺

